Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

Partagez
 

 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 16:06

♣ Mabel Pines
DeGravity Falls

Emergency salami? Soos, my respect for you has grown!

Je suis une légende


♣ Je suis Mabel Pines, mais parfois il arrive que les autres me surnomme Shooting Star. Je suis agé(e) de 23 ans, j'ai vu le jour le 31 août à Piedmont en Californie. La vie a fait de moi un(e) propriétaire d'un bar, le Chat-Mallow. Actuellement, je suis sérial crusheuse. et je m'en porte bien. D'après mes souvenirs, je viens de Gravity Falls et j'étais Mabel Pines, au vu de tout cela, je fais donc parti du groupe Je n'abandonnerai pas. D'ailleurs, on dit que je ressemble à Maisie Williams

Au niveau de mon caractère, voila ce qu'on dit de moi : Mabel, c'est un peu le petit lutin ou plutot, la petite-presque-reine-des-gnomes qui vient rire et sautiller dans votre vie, sur fond de pull colorés, statues de cire et sourire argenté (optionnel). Profondément gentille et optimiste, elle essaie de tirer le meilleur de chaque situation, tout particulièrement si l'un des 52775875874275213354 amours de sa vie est en jeu.


Je ne suis qu'un pantin


B'jour c'est Lisiarty/Nick avec un deuxième compte, c'est la faute de Bill, il m'a tenté avec son personnage c:
Oh et Dipper devrait pas trop tarder eheh

Pour le bottin, je remplie le code suivant
Code:
[b]Maisie Williams ---> Mabel Pines[/b]

Fiche codée par (c) Nono - Toute reproduction est interdite.


Dernière édition par Mabel Pines le Jeu 25 Aoû - 13:11, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 16:07


Oooooooohhh! Old people movies! Get ready for references we won't understand and words we can't repeat.


Tu dois nous raconter ici ton histoire en minimum quinze lignes, tu peux le faire sous la forme que tu veux, il faut juste qu'on comprenne l'essentiel. N'hésite pas à y ajouter des images ou de la musique si tu le souhaites.


Fiche codée par (c) Nono - Toute reproduction est interdite.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 16:23

Re bienvenue et bonne chance pour ta fiche. When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2060862005 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2060862005
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 16:25

Mabeeeeeeeeeeeeeeeeeel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 1075168572 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2060862005 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2157563227 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 4094071175

Rebienvenuuuuue  When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 3185216171 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 3865063888
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 16:37

SHOOTING STAR ! SHOOTING STAR ! SHOOTING STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ! When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Bill_cipher_blush_kawai_eye_by_king4alone-d9fb5tn

La (RE)bienvenue !! When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Bill_cipher___lets_get_weird______by_king4alone-d9fehg5

Je devrais pas mais... big hug ! *-*
Revenir en haut Aller en bas
Hisoka Morou
Ces yeux. Ce regard. Cet esprit...J'ai envie...de te détruire
Hisoka Morou

▌JE SUIS MAGNIFIQUE : test test
▌JE SUIS : Hisoka Morou de Hunter X Hunter
▌JE SUIS NÉ(E) LE : 06/06/1988
▌ÂGE DU PERSONNAGE : 35
▌CÔTÉ COEUR, JE SUIS : Celibataire
▌AVENTURES VÉCUES : 1154
▌PSEUDO : Nono
▌J'EMPRUNTE LE VISAGE DE : Jai Courtney
▌CRÉDITS : Nono
▌LET'S ROCK : When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_m5r9w1XsTf1qzk4cro1_500
▌ICI DEPUIS : 03/05/2016


Feuille de personnage
Disponible pour RP: Oui
Quel pouvoir possède ton personnage ?: Zone valable pour les personnages qui avaient un pouvoir avant. Les pouvoirs ne sont pas disponible le jour.
Relations:

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 17:26

Re bienvenue avec ce nouveau perso !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 22 Aoû - 22:30

Re-bienvenue par minou^^
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyMar 23 Aoû - 13:05


Re-bienvenue avec ce perso génial !!! =D

Amuses-toi bien When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 3615033138
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyMar 23 Aoû - 16:24

Rebienvenue parmi nous. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Alice Tulgey
Alice Tulgey

▌JE SUIS MAGNIFIQUE : When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_nyi4ihQiED1rdutw3o1_400
▌JE SUIS : Alice, Alice au pays des merveilles
▌JE SUIS NÉ(E) LE : 15/04/1991
▌ÂGE DU PERSONNAGE : 33
▌CÔTÉ COEUR, JE SUIS : Célibataire
▌AVENTURES VÉCUES : 243
▌PSEUDO : Halay
▌MULTI-COMPTE : Pas encore
▌J'EMPRUNTE LE VISAGE DE : Lily James
▌CRÉDITS : Belikovs
▌ICI DEPUIS : 19/05/2016


Feuille de personnage
Disponible pour RP: Oui
Quel pouvoir possède ton personnage ?: Aucun
Relations:

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 0:25

rebienvenue et courage pour ta fiche I love you
Revenir en haut Aller en bas
Ron Stoppable
Ron Stoppable

▌JE SUIS MAGNIFIQUE : When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_m8zg0oZqAr1qic8ixo4_250
▌JE SUIS : Ron Stoppable de Kim Possible
▌JE SUIS NÉ(E) LE : 13/11/1987
▌ÂGE DU PERSONNAGE : 36
▌CÔTÉ COEUR, JE SUIS : en couple
▌AVENTURES VÉCUES : 469
▌PSEUDO : Ran94
▌MULTI-COMPTE : //
▌J'EMPRUNTE LE VISAGE DE : Arthur Darvill
▌CRÉDITS : Shiya (avatar), sian(sign), tumblr(gif)
▌LET'S ROCK : Dans son ancienne vie, c'était un agent + maladroit + jaloux quand un homme tourne trop autour de kim + ne juge pas sans connaître + optimiste + sait se battre + à tendance à perdre souvent son pantalon + à un certain talent pour la cuisine + adore les animaux, d'ailleurs son taupinet tondu lui manque + quand quelque chose l'intéresse, il s'y met à fond, au contraire quand ça ne l'intéresse pas, il ne force pas.

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_oiim9qrHya1thzom1o9_400

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_inline_odya7nQxb51u3l6uv_500
▌ICI DEPUIS : 03/05/2016


Feuille de personnage
Disponible pour RP: Oui
Quel pouvoir possède ton personnage ?: Pouvoir mystique du singe
Relations:

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 19:48

Coucou, as tu besoin d'un délai pour finir ta fiche ? I love you
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 23:20

ohhh j'avais pas vu que ca faisait déjà aussi longtemps :///
Oui j'aimerais bien..
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 23:22

Tu as besoin jusqu'à quand ? When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2060862005
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 23:23

Je suis pas chez moi ce week end donc j'aurais du mal a avancer je pense, donc, une semaine c'est possible ? When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 4140776676
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 26 Aoû - 23:24

Oui, jusqu'à vendredi et si t'a besoin de plus, tu nous le diras. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Juliette Swan
Juliette Swan

▌JE SUIS MAGNIFIQUE : When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_m11gelJokJ1qj7oo0o1_500
▌JE SUIS : Juliette du "Cygne et la princesse"
▌JE SUIS NÉ(E) LE : 19/05/1984
▌ÂGE DU PERSONNAGE : 39
▌CÔTÉ COEUR, JE SUIS : //
▌AVENTURES VÉCUES : 87
▌PSEUDO : Lucky Hook
▌J'EMPRUNTE LE VISAGE DE : Jennifer Morrison
▌CRÉDITS : //
▌ICI DEPUIS : 05/06/2016


When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyLun 29 Aoû - 0:24

Re bienvenue When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 2117276993 When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel 809797498
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité
Anonymous



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyMar 6 Sep - 10:33

Hello, as tu besoin d'un délai supplémentaire ? I love you
Revenir en haut Aller en bas
Ron Stoppable
Ron Stoppable

▌JE SUIS MAGNIFIQUE : When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_m8zg0oZqAr1qic8ixo4_250
▌JE SUIS : Ron Stoppable de Kim Possible
▌JE SUIS NÉ(E) LE : 13/11/1987
▌ÂGE DU PERSONNAGE : 36
▌CÔTÉ COEUR, JE SUIS : en couple
▌AVENTURES VÉCUES : 469
▌PSEUDO : Ran94
▌MULTI-COMPTE : //
▌J'EMPRUNTE LE VISAGE DE : Arthur Darvill
▌CRÉDITS : Shiya (avatar), sian(sign), tumblr(gif)
▌LET'S ROCK : Dans son ancienne vie, c'était un agent + maladroit + jaloux quand un homme tourne trop autour de kim + ne juge pas sans connaître + optimiste + sait se battre + à tendance à perdre souvent son pantalon + à un certain talent pour la cuisine + adore les animaux, d'ailleurs son taupinet tondu lui manque + quand quelque chose l'intéresse, il s'y met à fond, au contraire quand ça ne l'intéresse pas, il ne force pas.

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_oiim9qrHya1thzom1o9_400

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Tumblr_inline_odya7nQxb51u3l6uv_500
▌ICI DEPUIS : 03/05/2016


Feuille de personnage
Disponible pour RP: Oui
Quel pouvoir possède ton personnage ?: Pouvoir mystique du singe
Relations:

When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel EmptyVen 9 Sep - 17:34

Pas de nouvelles, j'archive, n'hésites pas à demander un délai supplémentaire si besoin. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé



When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty
MessageSujet: Re: When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel   When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
When life gives you lemons, draw faces on those lemons and wrap them in a blanket. Ta-daaa! Now you have lemon babies. |Mabel
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» The Unreal Life
» When life robs you, sometimes, you have to rob it back • Nick
» (M) MATTHEW DADDARIO ★ life is a game and love is the name. (RIVEN)

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
STORY CITY :: Il était une fois :: Présentations :: Présentations refusées-
Sauter vers: